Top
کولرگازی اینورتر جنرال گلد مدل 24000

کولرگازی اینورتر جنرال گلد مدل 24000

فروشگاه اینترنتی متروکالا نمایندگی رسمی جنرال گلد

 

نصب رایگان

 

حمل رایگان

 

5 متر لوله عایق و کابل رایگان

 

5 سال ضمانت

 

وارداتی کیفیت عالی اصلی

 

جهت استعلام موجودی و قیمت کولرگازی جنرال گلد روی لینک زیر کلیک نمایید :

 

قیمت کولرگازی جنرال گلد


قیمت: 31500000 تومان

کولرهای گازی جنرال گلد اصلی تحت لیسانس کشور ایتالیا در کشور چین مونتاژ میگردند. این محصول ضمن کیفیت مطلوب و مصرف برق پایین از قیمت مناسبی نسبت به سایر رقبا برخوردار است.

امروزه با افزایش قیمت دلار و به تبع آن قیمت کولرگازی عده ای سودجو با فروش محصولات تقلبی و کپی باعث متضرر شدن مصرف کنندگان میشوند . برخی مشریان با جستجوی کولرگازی ارزان در سایت های نظیر دیوار و شیپور و بانه و گناوه و... در دام سودجویان گرفتار میشوند.

 

مشخصات فنی کولر گازی جنرال گلد اینورتر 24000

جنرال گلد از برندهای خوش نام در حوزه تولید کولر گازی است که امروزه از اعتبار و محبوبیت بالایی در نزد مخاطبان برخوردار است. کولرهای جنرال گلد به دلیل عملکرد بالا و طراحی شیک و زیبایی که دارند از جمله پرفروش ترین کولر گازی های موجود در بازار تلقی می شوند و باعث شده تا کاربران محصولات این برند را در لیست برتری ها برای خرید کولرگازی قرار دهند. از مدل های رایج این برند خوش نام در بازارهای جهانی کولر گازی و داخل کشور، جنرال گلد اینورتر است.
کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر به صورت اسپلیت طراحی شده که دارای یک پنل داخلی و یک پنل خارجی است. اما مهم ترین ویژگی کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر که توانسته آن را به یکی از پرفروش ترین مدل از کولر گازی ها تبدیل کند، موتور اینورتر آن است، ویژگی اینورتر در این مدل مصرف انرژی را به طرز چشم گیری به نسبت مدل های عادی کاهش داده است.
از دیگر ویژگی های این محصول جدید جنرال گلد می توان به قابلیت هایی همچون سیستم سرمایشی و گرمایشی، فیلتر ضد باکتری، رادیاتور طلایی و پرتاب باد به چهار جهت اصلی اشاره کرد که در ادامه این بررسی به توضیح کامل آنها می پردازیم. پس اگر می خواهید شناخت بیشتری از این محصول داشته باشید حتما ادامه متن را تا آخر مطالعه کنید.

مشخصات کولر گازی جنرال گلد اینورتر 24000

قابلیت پرتاب باد چهار جهته اسپلیت 24000 جنرال گلد

معمولا در هنگام خرید کولرگازی علاوه بر ظرفیت، قابلیت ها و امکانات هوشمند نیز مورد توجه واقع می شود. یکی از ویژگی هایی که در این کولر گازی جنرال گلد اینورتر 24000 مورد توجه و از درجه اهمیت نسبتا بالایی برخوردار است، پرتاب باد کولر گازی در چهار جهت اصی است که این امکان را فراهم می آورد تا با قرارگیری در هر قسمتی از محیط خانه یا محیط کار خود، بتوانید باد گرم یا خنک را به طور مستقیم دریافت کنید.

قابلیت پرتاب هوا در جهت های مختلف در کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر

موتور اینورتر واقعی قدرتمند و گاز مصرفی R410A جنرال گلد اینورتر

موتور یا کمپرسور از اجزای اصلی و بخش بسیار مهم و قابل توجه در هر کولر گازی است. کولر گازی جنرال گلد اینورتر 24000 از موتور قدرتمند دی سی اینورتر بهره برده است که انرژی کمتری نسبت به موتورهای معمولی مصرف می کند. علاوه بر نوع موتور، نوع گاز مصرفی کولر گازی نیز از دیگر نکاتی است که برای کاربران اهمیت بالایی دارد؛ گاز مصرفی کولر گازی جنرال گلد اینورتر از نوع R410 است که نسبت گاز به R22 مضرات و آسیب رسانی بسیار پایین تری دارد و از نظر عملکرد نیز بسیار موثر واقع می شود. علاوه بر موارد مذکور، گاز مصرفی R410A و قابلیت اینورتر در جنرال گولد نیز تاثیر گذار بوده و باعث ایجاد اختلاف قیمت نه چندان زیادی می شود.

 فناوری اینورتر چیست؟ |مزایای فناوری اینورترال جی |انتخاب کولر گازی اینورتر  ال جی

عملکرد فیلتر ضد باکتری و حالت اتوماتیک در اسپلیت جنرال گلد اینورتر

کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر دارای فیلتر ضد باکتری است که %99 ذرات میکروسکوپی مضر را از بین می برد و محیط خانه‌ی شما را از یک سری بیماری های ویروسی و باکتریایی از جمله آنفولانزا و بیماری عامل ویروس کرونا پاک می کند و این امکان را فراهم می آورد تا محیط سالم و عاری از ویروس و بیمارهای تهدید آمیز داشته باشید. اسپلیت جنرال گلد اینورتر همچنین دارای قابلیت حالت اتوماتیک است که به شما امکان می دهد تا دمای مناسب را انتخاب کنید، سپس با رسیدن دمای اتاق به درجه انتخابی کولر گازی به صورت خودکار خاموش می شود تا از مصرف انرژی صرفه جویی شود.

فیلتر ضد باکتری کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر

 

مشخصات کلی

  • برند جنرال گلد
  • ظرفیت 24000
  • کشور تولید کننده چین ( تحت لیسانس ایتالیا )

مشخصات فنی

  • نوع کاربری سرمایش و گرمایش
  • نوع کمپرسور دی سی اینورتر
  • ولتاژ کاری 220 تا 240 ولت
  • گرید انرژی A
  • فرکانس 50 هرتز

سایر ویژگی ها

  • لوازم جانبی 5 متر لوله عایق و کابل
  • گارانتی 60 ماه
  • سایر حمل و نصب رایگان- اصلی وارداتی

نظرات کاربران

نظر بدهید